Verificarea functionarii corecte a Consent Management în contul de Google Ads

Google Ads îţi pune la dispoziţie o modalitate simplă de a verifica dacă sistemul tău de Consent Management funcţionează corect. Iată ce ai de făcut.

Cum verifici sistemul de contimţământ în Google Ads

  1. Accesează contul Google Ads.
  2. Selectează contul pentru care doreşti să efectuezi verificarea.
  3. Apasă pe butonul "Tools And Settings" din bara de instrumente (în partea de sus a ecranului).

    verifica-google-ads-consent-mode-1


  4. În coloana "Measurements", dă clic pe "Conversions".

    verifica-google-ads-consent-mode-2


  5. În feresatra care se va deschide, în partea de sus a paginii, selectează tabul "Diagnostics".

    verifica-google-ads-consent-mode-3


  6. Dacă totul este în regulă, în ecranul principal, trebuie să vezi un card numit Consent mode care să afişeze mesajul Your consent mode is active!
    sau Consent mode is implemented and modeling is active

    verifica-google-ads-consent-mode-4

 

Semnificaţia mesajelor din cardul Consent mode


1. Your consent mode is active (Modul de Consimţământ este activ)

Modul de Consimţământ este implementat, ceea ce înseamnă că este configurat pe site-ul tău, însă, nu aţi atins încă pragurile necesare pentru modelarea conversiilor. Pentru modelarea conversiilor să fie precisă, este nevoie de un număr minim de clicuri pe anunţuri (700 de clicuri pe anunţuri în decurs de 7 zile).

 

2. Consent mode is implemented and modeling is active (Modul de Consimţământ este implementat şi modelarea este activă)

Acest mesaj înseamnă că Modul de Consimţământ este implementat cu succes şi modelarea conversiilor este activă. Veţi începe să vedeţi datele privind creşterea performanţei (uplift) după aproximativ 4 săptămâni de la data de pornire a modelării.

Te rugăm să verifici datele introduse

Trebuie să bifezi Nu sunt robot pentru a continua

Site-ul nu poate fi accesat
Site-ul pe care vrei sa il scanezi nu poate fi accesat. Verifica URL-ul introdus.
 
A intervenit o eroare necunoscută

A intervenit o eroare în sistemul nostru pe care nu o am putut să o identificăm. Specialiștii noștri au fost înștiințați și se vor ocupa de remedierea ei.

Ne cerem scuze pentru neplăcerea creată.